Healthy Girls Club

31. října 2013 v 17:20 | Stella |  Lifestyle
Jak určitě víte, tak nemám zdravý vztah k jídlu a ke svému tělu. I když jsem hodně hubená, tak nejsem zdravá. Jídlo si vyčítám, buď se přejídám a nebo nejím vůbec. Jsem tak unavená, že nedokážu ani cvičit. Cítím se staře, moje tělo je celé tuhé, bolí mě, občas jsem tak unavená, že nedokážu večer vydržet dýl jak do devíti a přes den musím hodně bojovat, abych ho celej neprospala. Asi je to tím, že žiju na 500 - 600 kaloriich denně a mojí psychikou, ale rozhodně je to něco co chci změnit.
Už nehodlám držet diety, už nehodlám hladovět a potom toho sníst hrozně moc a potom mít výčitky a zase hladovět. S dietama je konce. Začínám totiž s něčím co se jmenuje "zdravý životní styl" a když říkám životní, tak tím nemyslím, že to budu držet tejden, ale myslím tím, že to přizpůsobím tak abych to měla po celý život. Přizpůsobení - to je takové kouzelné slovíčko, díky kterému perfektně vyvážíte vaše návyky, bez toho aniž byste se museli něčeho vzdávat nebo se dokonce nějak omezovat. Hlavní je být šťastní a spokojení.

ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL (podle mě)
Spousta z vás si pod tímto pojmem představí někoho kdo pije jenom vodu a jí saláty a každý den vstává v pět do posilovny a vždy má úsměv na tváři, ale v žáludku a v duši hluboký žal. Ano, tak to dopravdy je, já nebudu lhát, mám to sama vyzkoušené.
Ale chtěla bych vám představit MOJÍ představu o ZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU:

1) Zdraví? Jaký zdraví?
Zdraví v těle. Zdraví v duši. - Oboje je stejně důležité a vzájemně se doplňuje. Jedno nemůže fungovat bez toho druhého. Byla bych si přála, aby mi tohle někdo řekl.

Když někdo řekne, že bude žít zdravě automaticky si myslí, že toho dosáhne tak, že přestane jíst všechno sladké, tučné, smažené a tak. Vydrží to tak týden a potom sní tabulku čokolády na posezení, načež ho zaplavý vlna výčitek a začne s další stupidní "žádnej cukr a tuk" dietou. Věřte mi že ani vaše tělo, ani vaše duše vám nepoděkuje, když vyškrtnete všechno "špatné" jídlo z jídelníčku. Budete mrzutí, naštvaní, unavení, nebudete dodržovat dietu a max za dva týdny na tom budete ještě hůř než jste byli. "Životní" styl je to proto, protože je to skupina návyků, které máte celý život. A když se najednou rozhodnete, že přejdete na zdravější způsob žití vašeho života, tak to neznamená, že budte celý život na dietě. Neznamená to, že už v životě nebudete jíst sladké. Protože potom nebudete vědět, kdy přestat a dostanete se do velkým problémů. Protože tohle není dieta. Je to způsob jak budete žit celý svůj život.

2) Sladké, tučné, smažené? ANO, ale vše s mírou!
Míra, modernizace, přizpůsobení. Mužete jíst naprosto všechno, ale s mírou. Utápět zlomené srdce v zmrzlině? Proč ne, ale stači jeden den a potom se radši přihlašte na hodiny boxu. Každodenní vysedávání v mekáči? Nope. Mekáč je fajn, ale né každý den, už jenom kvůli zdraví. Choďte tam třeba jednou týdně a vaše tělo vám poděkuje, věřte mi. Něco sladkého každý den? ANO ANO ANO! Miska sušenek, čokoládová tyčinka, zmrzlina cokoliv, ale v míře. Trochu každý den, ale rozhodně se neomezujte. Naopak, myslím, že je to naprosto v pořádku a je to zdravé a udrží vás to v duševní pohodě.
Rada zní jasně - jezte všechno, ale v míře, nepřejídejte se, ale hlavně se neomezujte.

3) Jídelníček
Jezte nejlépe 5 porcí denně, pijte hodně vody a čaje, jezte hlavně zdravé jídlo jako jsou ryby, maso, luštěniny, ovoce, zelenina. Den začněte velkou snídaní a zakončete ho něčim lehčím, nekoukejte na kalorie, ale na kvalitu.

4) Cvičení
Cvičení je důležité pro vaše tělo, a rozhodně není dobrý cvičit z donucení a jenom kvůli tomu, abyste pálili kalorie.
Já napřiklad miluju ten pocit po cvičení a i když jsem naprosto rudá a zpocená, tak se cejtim naprosto krásná.
Nenuťte se do něčeho co vám není přijemné! Nesnášíte běhání? Zkuste hodiny jógy - za sebe můžu říct, že je to to nejlepší co jsem kdy vyzkoušela. Nebo zkuste kickboxing, kde ze sebe vyboxujete všechnu negativní energii. A jestli nemáte čas někam chodit, tak jednoduše cvičte doma, podle videii na youtube. Jde o to, se proste trochu hejbat.
Budete se cítit skvěle a nebudete mít naprosto žádné vyčitky co se týče jídla.

-----

Vytvořila jsem si tento plán, protože se cítím nezdravě. Nedělám to kvůli tomu abych hubla nebo tak něco. Dělám to kvůli tomu, abych začala žít zdravě, abych neměla výčitky kvůli jídlu, abych nebyla unavená a aby mě všechno tak nebolelo.
Můj osobní plán, který jsem si vytvořila speciálně na míru vám také napíšu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama