My fitness & recovery plan.

1. listopadu 2013 v 10:10 | Stella |  Recovery
Zdravím.
Chci být zdravá a šťastná a vím, že když budu nadále jíst 600 kalorii denně, tak nikdy zdravá ani šťastná nebudu. Je to jen otázka času, kdy začnu mít zdravotní potíže a dostanu se ještě níž než jsem teď. Jak říká moje kamarádka "Do roka budeš už totální anorektička a já tě potom u nás doma budu cpát grankem." A já nechci, aby se tohle stalo. Musím tohle překonat a vydat se zdravou cestou. Proto jsem si vytvořila svůj vlastní "fitness & recovery" plán. A tenhle blog mi ho pomůže dodržovat. Tady je pár hlavních bodů.

MUSÍM BOJOVAT S ÚNAVOU
Já vím, že moje únava je způsobená nedostatkem živiny a i mým psychickým stavem, ale jestli chci dělat věci co miluju, musím proti ní bojovat a musím se z ní "vyléčit". Je mi patnáct a cítím se na šedesát, jsem věčně unavená a slabá, dokonce i teď, když jenom píšu na počítači, tak mám pocit, jako kdyby mi měly ruce každou chvíli upadnout. O všední dny nedokážu vydržet vzhůru dýl jak do desíti a ve škole občas nekodážu ani myslet.
Co s tím dělat?
  • Jíst víc, ale zdravé a potřebné věci.
  • Chodit dřív spát a nevstávat tak brzo.
  • Pít hodně vody a čaje,
  • Chodit na procházky a cvičit jógu, abych nabrala nějakou energii.
  • Brát vitamíny.
MUSÍM VÍC JÍST, ALE ZDRAVĚ!
Pomohlo by mi hodně, kdybych prostě snědla tabulku čokolády a přestala mít výčitky, ale bohužel to tak jednoduché není. Když jím moc, tak je mi špatně. A navíc se znám - kdybych si zaplácala tělo nějakýma tučnýma s prominutím sračkama, tak bych se cítila ještě hůř a přestala bych jíst úplně. Kdepak, já radši půjdu tou zdravou cestou.
  • Každé ráno si dám dobrou snídani.
  • Na svačinu budu jíst hodně ovoce a oříšků.
  • Přestanu jíst ty školní blafy, který stejně nejím.
  • Budu si vařit čerstvé obědy doma - aspoň se naučím vařit,
  • Budu jíst kvalitní jidlo.
  • Nebudu počítat kalorie.
  • Budu mít hodně vody, čaje a kokosové vody.
  • Každý den budu jíst kousek něčeho sladkého (musím si navyknout, že je to v pořádku)
  • Nebudu si nic vyčítat.
CVIČIT!
Cvičení je dobré jak pro tělo, tak i pro ducha. Vyvolává ve vás pocit štěstí a to jak se cítíte po tréninku je k nezaplacení. Já osobně se cítím nejhezčeji, když jsem upocená, rozcuchaná a červená :D Vaše tělo se vám za pohyb odvděčí! Budte mít pevné zdraví, budete rychlejší, silnější, budete se cítit lépe a budete zářit jako sluníčko :)
Navíc cvičením čepráte energii, takže je to mnohem lepší odpočinek, než se válet u počitače. Navíc je to výborná kompenzace, když se nechcete vzdát jídla :)
Moje pravidla jsou.
  • Budu cvičit 3x týdně.
  • Pilates, fitbox, yóga.
  • Vždy budu chodit cvičit s dobrou náladou.
  • Neexistuje abych si řekla, že nepujdu cvičit a místo toho budu míň jíst!
  • Budu chodit na procházky :)
  • Budu cvičit protože chci být zdravá a né proto, že chci páli kalorie.
Tohle jsou zatím všechny body mého plánu. Budu si je muset osvojit a zvyknout si na ně a hlavně je dodržovat, protože chci udělat vše proto, abych se už nikdy necítila, takhle špatně.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 S-hejvi S-hejvi | Web | 1. listopadu 2013 v 10:34 | Reagovat

od dneška začínám s tebou!:D

2 Violet† Violet† | Web | 1. listopadu 2013 v 13:58 | Reagovat

Jééé to jsem ráda :'))):33 a líbilo se ti to nebo jsi ho ještě neviděla??

Krásný plán! Hodně štěstí :'):* taky se snažím najet na zdravý životní styl :))snad se na to podaří:)))

3 El.Michelle El.Michelle | Web | 1. listopadu 2013 v 20:28 | Reagovat

Všechny pravidla jsou skvělá. Ve všem ti držím palce! :))

4 Moubyfex Moubyfex | E-mail | Web | 14. února 2018 v 2:18 | Reagovat

is it legal to buy viagra from overseas
<a href=http://www.viagrapid.com/>order viagra online</a>
what is viagra pills used for
<a href="http://viagrapid.com/">cheap online generic viagra</a>
what is pfizer viagra

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama